Εταιρεία

Η Kefalonia Housekeeping δραστηριοποιείται στην Κεφαλονιά:

Δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην στελέχωση προσωπικού και για αυτό διαθέτει προϊσταμένους καθαρισμού, καμαριέρες, καθαριστές, τεχνικούς ενώ παρέχει οικολογικά υλικά καθαρισμού και τον απαραίτητο εξοπλισμό.
Εξειδικεύεται στον τομέα του επαγγελματικού καθαρισμού. Η εταιρία δραστηριοποιείται στην Κεφαλονιά, παρέχοντας υπηρεσίες που καλύπτουν όλο το φάσμα των καθαρισμών.

Γιατί είναι σημαντικό το housekeeping;

Το τμήμα του housekeeping έχει πρωταρχικό ρόλο στη λειτουργία ενός ακινήτου/σπιτιού/βίλας, καθώς σχετίζεται με την καθολική εικόνα, που περιλαμβάνει την καθαριότητα και την αισθητική, τόσο των δωματίων, όσο και των κοινοχρήστων χώρων. Η σημασία του housekeeping στο ακίνητο/σπίτι/βίλα υποδηλώνει την άνετη διαμονή των πελατών, την καθαριότητα και την υγιεινή, την ιδιωτικότητα, την ασφάλεια και την καλαισθησία.

Που απευθυνόμαστε?

Ξενοδοχεία

Βίλες

Διαμερίσματα

Ενοικιαζόμενα δωμάτια arbnb & booking

Καθημερινές Εργασίες

Συμπεριλαμβάνεται ο καθημερινός καθαρισμός και η συντήρηση που σχετίζονται με την κανονική χρήση του ακινήτου/σπιτιού/βίλας και την παρουσία των επισκεπτών στα δωμάτια και στους κοινόχρηστους χώρους.
Κάθε μέρα, ο Executive/Assistant Housekeeper σχεδιάζει ένα πρόγραμμα εργασιών αφού λάβει υπόψιν του τις πληροφορίες πληρότητας που έλαβε από τη διοίκηση του ακινήτου/σπιτιού/βίλας.
Οι καθημερινές δραστηριότητες των καμαριέρων υποστηρίζονται από τους προϊσταμένους και περιλαμβάνουν μια σειρά εργασιών:

  • τακτοποίηση δωματίων
  • διαλογή σεντονιών
  • ανανέωση αναλώσιμων
  • επιβεβαίωση της λειτουργίας του εξοπλισμού
  • επικοινωνία πιθανών κρίσιμων καταστάσεων
  • Turndown Service

Έκτακτες Εργασίες

Οι έκτακτες λειτουργίες περιλαμβάνουν τη χρήση ειδικών πληροφοριακών συστημάτων που παρέχονται στο προσωπικό, ώστε να διασφαλίζεται η συνεχής επαφή μεταξύ της ομάδας και της διοίκησης του ακινήτου/σπιτιού/βίλας.

Έτσι, όλες οι πληροφορίες μπορούν να κυκλοφορήσουν γρήγορα, εξασφαλίζοντας μια σταθερά σχολαστική και αποτελεσματική υπηρεσία.

Αντιπροσωπεύουν επίσης μια απαραίτητη υποστήριξη για τη σωστή συμπερίληψη των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Οι έκτακτες εργασίες πραγματοποιούνται με μεταβλητή συχνότητα και περιλαμβάνουν ειδικές δραστηριότητες καθαρισμού και συντήρησης, ανεξάρτητα από την πληρότητα επισκεπτών.

Αυτή η κατηγορία εργασιών μπορεί να σχεδιάζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα ή να προέρχεται από ειδική αίτηση (κατ’απαίτηση) από τη διεύθυνση του ακινήτου/σπιτιού/βίλας.

  • Ειδικές εργασίες σε διάφορους τύπους επιφάνειας δαπέδου – παρκέ, μοκέτες, χαλί, κλπ.
  • Καθαρισμός και απολύμανση διαφόρων τύπων τοίχων
  • Περιποίηση ευαίσθητων επιφανειών, πλύσιμο θυρών και παραθύρων
  • Απολύμανση των συστημάτων εξαερισμού ή των εγκαταστάσεων κλιματισμού και θέρμανσης
  • Πλύσιμο και απολύμανση πολυθρόνων, καναπέδων και άλλων ταπετσαριών
  • Ξεσκόνισμα και πλύσιμο των φωτεινών σημείων στους κοινόχρηστους χώρους